HUMANIZING BRANDS

Merkvertrouwen is de basis van een sterk merk en belangrijker dan ooit. Maar helaas vertrouwen consumenten merken niet altijd evenveel. Ze zien merken als anonieme spelers zonder gezicht die vooral één doel lijken te hebben: de consument tot een aankoop verleiden. Veel van wat een merk zegt wordt dan ook met argusogen bekeken. Kort door de bocht vertrouwen we elkaar als mens meer dan dat we merken vertrouwen. Wat je collega zegt is meer waar dan wanneer een merk dat zegt. Onze oplossing: humanize your brand!

BE HUMAN

Echt contact met je doelgroep krijg je via social media. En social media, die zijn voor mensen. Om te praten met mensen. Te luisteren naar mensen. Brands were never invited in the first place. Het is de mens achter het merk die het verschil maakt. Die het gesprek aangaat. Die de verbinding creëert. Wij geloven in een people-to-people benadering in plaats van een business-to-business of business-to-consumer benadering.

BE PERSONAL

Social media zijn geen massamedia. Een zo groot en breed mogelijke doelgroep bereiken is niet het belangrijkste doel van social media. Dit omdat het hier simpelweg niet de juiste kanalen voor zijn. Voor de grote massa gaan op social media betekent akkoord gaan met algemene en onpersoonlijke content. En dat is verspilling van tijd en geld. Je kunt niet iedereen bereiken, je moet keuzes maken.

BE RELEVANT

Hoe groter de relevantie van de content op social media, hoe groter de waarde voor de doelgroep. Hoe hoger de waarde voor de doelgroep, hoe groter de kans dat de content door anderen wordt verspreidt en het bereik wordt vergroot. Een van onze belangrijkste taken is de doelgroep zo goed leren kennen en begrijpen dat de social media strategie specifiek is afgestemd op de behoefte van de doelgroep. Resultaat: raak je doelgroep in hoofd en hart.

Red Carpet Social Media