Vergeer – Hyperlocal Advertising rondom Vomar Supermarkten.

Red Carpet Social Media

In ons kleine kikkerland zijn we gek op kaas! De blokjes kaas op verjaardagen of de plakken kaas op brood horen er voor ons gewoon bij. In een land waar je op vrijwel elke hoek kaas kan halen, is er voor de consument ongelofelijk veel keuze. Keuze in kaassoorten, maar ook in merken. Voor Vergeer Holland ligt daar een enorme uitdaging. Een uitdaging waar wij ze via social bij mogen helpen.

Samen met Bureau VUUR zijn we aan de slag gegaan voor Vergeer Holland. Als verdiepingsslag op de reguliere social werkzaamheden die we inzetten voor Vergeer Holland, zijn we in augustus aan de slag gegaan met een introductiecampagne van Vergeer Holland bij Vomar Voordeelmarkt.

De campagne is opgedeeld in twee fases en is gefocust op 10 verschillende Vomar vestigingen. Voor beide fases hebben we de targeting hyperlokaal ingericht. Woon je, of was je, in de buurt van een Vomar Voordeelmarkt? Dan krijg jij de advertenties te zien. Op die manier ben je met je brand meteen zichtbaar op de plaatsen die ertoe doen.

Advertising

Tijdens de eerste fase van de campagne hebben we ons gedurende twee weken gefocust op awareness. De eerste stap is om de de consument te laten weten dat Vergeer Holland verkrijgbaar is bij Vomar Voordeelmarkt. Daarom hebben we tijdens deze fase vooral gefocust op het vergroten van het unieke bereik.

Tijdens de tweede fase hebben we gefocust op traffic. Traffic naar de website en traffic naar de winkels. Deze advertenties hebben we hyperlokaal ingericht, door een straal van 1 km rondom de 10 vestigingen aan te houden. Door heel specifiek te targeten vergroot je de relevantie van je advertenties en ben je alleen zichtbaar voor mensen die daadwerkelijk in staat zijn binnen enkele minuten de winkel binnen te lopen en de kaas te kopen.

Benieuwd hoe we voor jouw vestigingen aan de slag kunnen gaan met Social Advertising? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Red Carpet Social Media

RECENTE POSTS