Mijn Keukentuintje is genomineerd!

Red Carpet Social Media

Vorige week kregen we fantastisch nieuws! Onze klant Fossa Eugenia is met Mijn Keukentuintje genomineerd voor de Grand Prix Content Marketing Awards 2017 in de categorie Online – Beste Social Content-Marketing-inzet.

De Grand Prix Content Marketing Awards zijn beloningen voor de beste content marketing-cases en de beste contentproducties in Nederland en België. De Grand Prix bestaat uit awards voor de meest succesvolle strategieën en uit deelbekroningen voor uitblinkende producties in specifieke deelgebieden.

Voor Mijn Keukentuintje hebben we een case ingezonden voor de categorie Online – Beste Social Content-Marketing-inzet. Mijn Keukentuintje is het grootste online platform op het gebied van het houden en onderhouden van vers. Wij zetten sinds 2013 Facebook, Twitter, Pinterest en nieuwsbrieven actief in voor Mijn Keukentuintje om versliefhebbers bijeen te brengen en de interactie met ze aan te gaan. 

Op donderdag 16 november vindt de uitreiking van de awards plaats. Het belooft een mooie avond te worden waar we erg naar uitkijken! Duim je voor ons?

Bekijk de website van Mijn Keukentuintje of volg ze op Facebook of Twitter voor meer info en volop inspiratie.

RECENTE POSTS