DIT IS MANDY

Social projectmanager

“Een goede doelgroepanalyse telt voor twee”

Spicy Food

Hoe heter, hoe beter! Madame Jeanette, Jalapeño, Cayenne, allen mijn favoriet. In de curry, bij een Indonesische rijsttafel of lekker door de Surinaamse Roti (huisgemaakt!). In overvloed en door (bijna) alles. Nam Nam Nam..


PLAYSTATION

Mid 1990, de eerste controller die ik in mijn handen vasthield was die van de Super Nintendo. Mario Kart, Donkey Kong, Zelda, ik heb ze grijs gespeeld. Naarmate de jaren verstreken, werden de consoles ook vervangen. PS2, Gameboy’s, PS3, XBOX, Wii en uiteindelijk een PS4. Ondertussen heb ik al heel wat clichés gehoord hoor; ‘’Meiden kunnen niet gamen!’’ en ‘’Huh, maar jij bent een meisje!’’ Leuk feitje: 52% van de gamers zijn vrouwen. Deal with it.


Melomaan

Hartstochtelijk muziekliefhebber, muziekaanbidder, muziekfanaat etc. Van Nirvana en Queen tot Nina Simone en Rolling Stones. Een favoriete genre of band heb ik niet, wel voorkeuren! Maar niet alleen luisteren naar muziek of het bezoeken van concerten en festivals doe ik graag; het bespelen van een piano is ook een passie! Mijn vrije tijd besteed ik dan ook het liefst door muzikaal bezig te zijn; jam-sessie, raadje-plaatje of karaoke, ik zeg altijd ja!

OP HET WERK BEN IK…

Een kameleon. Het ene moment enthousiast en assertief, het andere moment bedachtzaam en gefocust. Ik schenk veel aandacht aan details in mijn omgeving, niet alleen de mensen, en heb regelmatig een actief dialoog in de hectische wereld genaamd ‘mijn gedachten’. Voor (pikzwarte) humor deins ik niet terug, en sarcastische grappen kan ik ook waarderen!

WAAR KOM JE MIJ TEGEN?

Met een rosé biertje op het terras, in de MEZZ of winkelend in de TOKO (pepers en kruiden!). Verder is er een grote kans dat ik mijn eerstvolgende vakantie zal besteden in Schotland. En natuurlijk Tibet, New Orleans, Tokyo…

WAAR KAN IK JE BIJ HELPEN?

Het creëren van brand awareness en het werven van jouw doelgroep via social media. Maar voornamelijk: het opbouwen en onderhouden van een sterke online following. Hoe doe ik dit? Allereerst Back to Basic! Wie ben jij? Waar word je enthousiast en minder enthousiast van? Wat zijn je doelen voor de toekomst? Maar natuurlijk ook, wie is jouw doelgroep nou eigenlijk? En waar worden zij enthousiast van? Welke hashtags gebruiken ze, waar praten ze over, en welke trends vinden zij interessant? Onderzoek naar een doelgroep is waar mijn expertise ligt, en het creëren van relevante content is mijn passie! 

Red Carpet Social Media